Måndag på tåget

Jag sitter på tåget och lyssnar på fyra kvinnor i 45-årsåldern som pratar så högt att ingen av oss på andra varken kan sova och knappt prata i telefon. Jag har funderat på att fråga dem om de inte kan sänka volymen lite men som den toffel jag är trycker jag in hörlurarna lite längre in i öronen istället...

Jag längtar vansinnigt mycket efter semester idag. Motivationen börjar sina liksom krafterna. Men, det är bara att hänga i, jag har en känsla av att veckorna fram till midsommar kommer gå med en rasande fart...


Morotskakan var uppskattad...


Kommentarer
Postat av: LaLizita

Åååh, är det den sista biten som du lovade skicka över till mig!? ;)

2009-05-18 @ 13:28:59
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0