Palmer, jordgubbar och sol





Rätt bra sammanfattning på måndagen tycker jag. Eller i alla fall den senare delen av dagen. Arbetsdagen gick åt till att springa runt som en skållad råtta, det sms:ades, ringdes, mailades, jagades i korridorer, ni fattar. Jag har helt enkelt varit en jävligt populär person idag haha. Tog en promenad efter jobbet och landade på ett café alldelse vid vattnet. Det är sommarvärme här idag och det kändes lite som semester att sitta där bland palmerna (!) och käka jordgubbar med sandalerna på.

Jag längtar hem den här veckan också. Jättemycket. Så mycket att jag nästan grinar när jag ska sova. Nädå, så farligt är det inte. Men jo, jag längtar hem.



Kalendern är löjlig full den här veckan. Jag betar av en dag i taget för att inte tappa bort mig i all stress. Ska det vara så här stressigt jämt undrar jag? Antagligen kommer det vara så här....hur länge vet jag inte...




Kommentarer
Postat av: LaLizita

Usch, jag tycker du stressar alldeles för mycket.. inte bra..

Sov så gott nu, kram

2009-05-25 @ 22:35:05
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0