Hotellfrukost och höstrusk

Ligger i min hotellsäng med datorn i knät. Är på konferens den här veckan och har precis varit och käkat hotellfrukost. Massor med fruktsallad och vaniljyoghurt. Mys mys. Febern vill inte riktigt ge med sig och jag har haft frossa och värmeslag om vartannat inatt. Känner mig inte helt på g om man säger så men det ger väl sig så småningom. Vilken tur att man tycker om sitt jobb och att det känns som semester att vara på konferens. Vågar inte ens tänka på hur det skulle vara att ha ett jobb man vantrivs med...life is to short. Det känns underbart att ha möjlighet att besöka olika städer man annars inte har sett. Strosade runt igår och kände att det var otroligt mysigt att bara strosa omkring som en turist i sitt eget land haha.

I helgen väntar ytterligare jobb men otroligt roligt sådant med trevlig middag och fest på lördag kväll. Behöver lite sånt. Har varit lite för mycket jobb och feber den senaste tiden. Nu: kaffe och alvedon. På återseende!




Kommentarer
Postat av: LaLizita

Ny design (eller färg) :) Bra jobbat! Den passar perfekt nu till hösten :)



Vad avis jag blir på dina hotellfrukostar! Det är ju bland det bästa!

Krya på dig!

2009-10-21 @ 10:46:31
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0