Jag ser er allt!

Nu ökar statistiken sådär raketartat igen. Var ser ni mig? Jag är nyfiken!

Jävla hektisk dag idag. Massor med administration, massor med samtal, blä. Funderar på hur fan folk hinner med allting. Vi ska ha fest på lördag...hur hinner man med att vara snygg, laga mat, städa och planera allt? Ihjälstressad redan nu, nej! Jag skulle ju inte stressa den här gången. Andas andas. Ska bara se till det positiva att det ska bli kul att träffa vänner och ha trevligt...

Börjar tröttna på det där med pendling och distansförhållanden, det är trist att gå och lägga sig själv och komma hem till ett tyst hus. Miss my boys!

Nu ska den här bönan jobba lite...puss och kram på er


Bitterfittan ser er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0