Årets bokmässa

En av de bästa händelserna på hela året utspelade sig i helgen, bokmässan! Jag längtar efter denna tillställning hela året och det är alltid lite vemodigt när denna underbara helg är över. I år fick jag möjligheten att vara där två dagar på raken, vilken lycka! För alla er som inte varit där håller bokässan till i mässhallarna i Göteborg. Under fyra dagar finns författare från hela världen på plats inklusive de största författarna från Norden. Ca 100000 människor besöker bokmässa varje år. Vad gör man då där? Förutom att handla böcker, det finns miljontals!, går man på seminarier, kikar på sina favoritförfattare när de signerar böcker och lyssnar på när de blir intervjuade om hur det kom sig att de blev författare. Dessutom går man runt och äter god choklad och provsmakar på te. I år fick jag möjligheten att lyssna till en av mina favoritförfattare, Jo Nesbö, jippie! Haha! Det var kul att få se Harry Holes pappa i verkligheten, hoppas hoppas att han kommer fortsätta skriva om min favorit.

 jo nesbö @ bokmässan


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker inte de kakorna är särskilt goda alls.. däremot åt vi de godaste kakor jag NÅGONSIN ätit igår kväll hehe måste nog blogga om dem snart..

hoppas du får en fin dag:)

2010-09-27 @ 09:10:57
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

vad köpte du för böcker då?

kram

2010-09-27 @ 10:23:19
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0