Skogsmulle


Gissa vad? Bitterfittan har gått och blivit lite smått hurtig! Jag har införskaffat finfina nikes, går omkring i vindjacka och hör och häpna, älskar trikåer som man kan sträcka ut ordentligt i när man är ute på tur. (Norska för promenad era jävla betongungar :P) Numera verkar jag inte kunna leva utan att få ta minst en långpromenad om dagen...vem kunde ana det?

Det verkar som att ju äldre jag blir desto mer ett med naturen blir jag. Eller kanske är det snarare så att jag numera accepterar att jag är en naturmänniska och att det är min rätta miljö. Igår blev jag halvt ihjälskrämd av en huggorm och idag har jag kikat på flugsvampar. Att jag, som 28-åring skulle gå runt med tajts och bajspåsar i handen på landet istället för att viftapårumpangå med en sevenelevenlatte i storstaden...vem kunde tro det...? (Det finne väl fortfarande tid för det, eller..?)

Ikväll gissar jag att det vankas te och film i soffan. Vardagsmys med andra ord. Jobbet rullar på, planerar för fullt, längtar efter resor, weekends, torsdagens dejtingkväll och nästa veckas bokmässa. Livet är fullt med guldkorn!

Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Karin

härligt ju;) att andas frisk skogsluft!

hoppas du har en fin måndagskväll!:)

2010-09-13 @ 19:07:47
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: e

Hej! :) jag är intresserad om du har något övernaturligt att berätta, kika in mitt senaste inlägg som handlar om spöken. Alla som berättar om någon mysko händelse blir länkade:)!

2010-09-13 @ 19:47:23
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0