Att packa rätt inför en filmfestival

Jag packar. Jag ska vara på filmfestivalen i gbg den här veckan och det kräver planering mina damer och herrar. En otroligt rolig men intenvis vecka väntar. Jag masar mig från hotellet vid åtta och dunsar i säng vid 00.00. Dagarna fylls med film, film, film, mingel, film, mingel, fika och mingel. Så, det råder ingen nöd på mig!
Men! Det svåra är att packa inför en sådanhär vecka. Det kräver kläder som smälter in lite varstans. Det är ju inte alls som att åka på sommarfestival där man kan packa ett linne och ett par shorts precis. Nej, här gäller det att vara förberedd på branschmingel, afterwork, minifester och möten.  I år försöker jag packa smart. Återstår att se om jag lyckas. Basen består iaf av svarta jeans, acne pistols och bodys (mitt nya favoritplagg!) En randig tröja är ett måste om man heter bitterfittan. Dessutom, en väldigt massa fuktcreme och concealer. Lite sömn och kalla vindar kräver spackel!






Kommentarer
Postat av: Karin

Ja och när man dessutom bor på andra sidan jorden så är internet och datorn allt socialt och allt som får en att "hänga med" liksom:) Det är mer en bara "dator" om man säger så:D

Hoppas du har en fin söndag:)

2011-01-30 @ 14:06:48
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0