Monday morning

Morrn. Jag är arg. Arg för att jag inte kan sova ensam längre. Har sovit som en liten rosa gris de senaste veckorna. Men nu, så fort min andra hälft inte fanns där längre så ligger jag och stirrar i taket långt in på natten. Jag läste, tittade på film och lyssnade på ekot på podradion. Till slut slocknade jag och vaknar förbannad. Ha!

Jaja, that's life. Lär somna som en stock på torsdag...

Idag är det hemmajobb som gäller. Skönt, framförallt för att jag inte vill ge mig ut på glashala vägar.

Funderar över vad som händer i världen. Det känns som att världen är mer hatisk än på länge. Terrordåd, dödade oskyldiga människor. Så här ser verkligheten ut i större delen av världen, det är när det knackar på vår dörr som vi blir medvetna. Vad är det som händer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0