sakta men säkert...

Rom byggdes inte på en dag och min bullmage kommer inte försvinna på en vecka heller men, 2 cm är borta och det får man väl faktiskt fira lite! Det här motiverar ju ännu mer till att springa arslet av sig (bokstavligt talat) på gymet. Men, det är inte de förlorade fettcellerna som är den stora segern, det är den nya energin och känslan av att klara av något utan att inte ge upp. Att en soffpotatis som jag numera faktiskt joggar i 14 (!)  minuter är faktiskt sensation. Det kanske inte låter mycket för er men för mig är det osguld på 100 meter.


Kommentarer
Postat av: Miifi

Det är ju så roligt när man lyckas med någonting och ser skillnad! Jag tycker du är riktigt duktig som bara tar dig ut på den där joggingrundan, det tycker jag är ett stort steg för många. :)

2011-01-28 @ 11:55:55
URL: http://miifi.blogg.se/
Postat av: Bitterfitta

tack, det värmer! :)

2011-01-28 @ 13:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0