Om sköldpaddan och den misstänkta graviditeten

Tar sovmorgon med hunden. Vi vaknar ändå vid sju och snoozade en stund. Sedan ut på promenad i solen, skönt men trött. Lika mycket som jag behöver tid med min sambo behöver jag tid med vår hund, märklig, men det är kärlek. Vi trivs i varandras sällskap och jag gissar att det är en relation som ska vårdas precis som alla andra. Nu ligger han här i mitt knä och sussar sött...det är balsam för själen det.

Drömmer som vanligt mycket drömmar när jag ä trött och jobbar mycket, inatt kom en ny figur in i mina drömmar, en gigantisk sköldpadda. Jag vill alltid veta vad mina drömmar betyder och kollar upp i drömlexikon vad de kan betyda. En sköldpadda betyder att jag gör långsamma förändringar och upplever att jag vill ha skydd och trygghet - samt att jag kan vara gravid. Jaha, dags att kolla det blå strecket...?

Morrn på er!


Kommentarer
Postat av: simone

vilket underbart mönster :)

2011-03-22 @ 12:01:31
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0