Packar

Ligger i sängen och svarar på de sista jobbmailen, bockar av, lägger åt sidan, för ikväll drar jag till Barcelona! Behöver mentalt lägga undan jobbet, stryka på listan, allt för att kunna koppla av och inte tänka jobb, jobb, jobb när jag är på semester. Solen sken in i sovrummet i morse men nu snöar det, snacka om att det ska bli skönt att komma bort!

Ser fram emot att storsa nerför La Rambla, titta på folk, äta gott, köpa skor för 10 euro...fan, jag ser till och med fram emot själva resan, det är ju där det händer...bortkopplandet av vardagen, vägen till allt det där underbara.

Nu ska jag sluta skriva flummiga blogginlägg och packa! Ha det fint kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0