Bajspolisen

Nu kommer jag vara elak så känsliga läsare varnas.

Storstadspojken. Bara namnet. Jävla toffel. Anyway. Det är inte själva bloggen jag tänkte prata om utan snarare innehållet.

Det finns vissa tjejer som tycker det är coolt och frigjort att skrika diverse "fula" ord som vanligen handlar om fekalier i olika former. Dessa tjejer verkar tycka att det är höjden av frigjordhet för en tjej att äntligen få skrika bajs! rakt ut. Till er vill jag säga, det är inte häftigt ni uppfattas som töntiga och korkade, inte häftiga, galna och frigjorda. Det är heller ingen feministisk handling att prata om sin eller andras avföring, det är bara löjligt.


Men lilla söta moderatnils. Kan inte du ta och behålla dina konservativa åsíkter för dig själv. Vem fan är intresserad av vad du tycker är passande eller inte? Du är 23 och knullar en 17-åring, du har fan ingen talan. Bah.

Patetisk!


Kommentarer
Postat av: ems

HAHA! Jag älskar din blogg ;D

2008-08-14 @ 20:45:15
URL: http://wieo.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.buzzscout.se/?mref=1949 Här får man alltså saker hemskickade, och sen behöver man bara skriva lite om hur man tyckte saken man fick hem var. är ju faktiskt helt gratis. Svårare än så är det inte. Och vem vill inte ha gratis saker ? Det är till för både tjejer och killar, och det finns en massa prylar att välja mellan, så börja du också :)



2008-08-14 @ 21:16:56
Postat av: klara

hahahaha så jävla bra

2008-08-16 @ 17:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0