Gubben i lådan.

Visst är det märkligt med de där människorna som verkar förfölja en i livet. De dyker helt oväntat upp, vare sig man vill eller inte. Vi har väl alla en eller att par sådana personer. Lite som Mr Big i SATC (varför kan man alltid referera till den jävla serien..?) En av mina gubbar i lådan är tjejen som mitt ex var otrogen med. Fantastico. Hon har en förmåga att dyka upp på mest märkliga ställena. Inte alltid i egen hög person, ibland nämns hon bara men det räcker. Jag vill inte ha henne i mitt liv men på något sätt dyker hon upp. Jag sms:ade med en kompis från en annan stad igår som skrev "Vet du att X har fått barn?!?!" Suck. Varför skulle jag vilja veta det? Varför skulle jag vilja veta att hon är lycklig och har en liten bebis. Jag avskyr människan. Jag vill att hon ska vara ett avslutat kapitel. Finito. Men man kan tyvärr inte radera ut människor så jag får väl helt acceptera att titt som tätt springa på henne eller höra om henne. Jag vet inte vilket som är värst.


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh du har så rätt..vissa människor förföljer en verkligen på de mest underliga sätt och vis.



kram!

2008-08-28 @ 11:51:36
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Marie.

Gillar hur du skriver; fyndigt, personligt, intressant och läsvärt.



Gillar hela din blogg mycket.



kram

2008-08-31 @ 18:35:25
URL: http://mmmmm.blogg.se/
Postat av: Christine

Ooooh I LIKE you!

Hittade till din blogg idag, scrollade ner och hittade en massa underbara inlägg.

Ovanstående är slående. Alla har spöken.

Mitt stora Mr Big-ex är den personen för mig, en sådan som jag bara vill glömma och komma över.

Istället flyttar han in med sin nya perfekta tjej som GRANNE med min bästa kompis.

I det Perfekta huset. OCh lever lyckligt.

Dagligen får jag höra uppdateringar om någon som inte har funnits i Mitt liv på nästan två år.

Det är...tungt.

Men man blir starkare av prövningar, va?

Vi hoppas på det.

Den här bloggen sparar jag bland favoriter.

2008-09-01 @ 11:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0