Menskatastrof

Hela jag är en katastrof idag. Jag har gummiknän, mår illa, har världens mensvärk och är aggressiv som få. Ingen bra dag med andra ord. Det är konstig det där att man säger samma sak varje månad: "ska den vara så här bara för att man har mens??" Jag börjar känna mig lite tjatig med det är jobbigt! Fan i helvete vad jobbigt det är. Sen så kan man snacka om att tänka positivt och så men när man inte kan resa på sig utan att vilja kräka upp frukosten så är det inte så jävla lätt att vara positiv, kanske Bree i desperate housewifes klarar det men det gör fan inte jag...bah..!!!!!!!!!!!!!1


Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt namn på bloggen

2008-08-27 @ 15:37:12
URL: http://asajuntti.blogg.se/
Postat av: Cajo

Du är verkligen bitter, vad tråkigt för dig att leva livet så! Livet är för underbart, varför haka upp sig på hur andra är ta vara på dig själv istllet och NJUT... du ska se, det är rätt mysigt. Alla är vi olika

2008-08-27 @ 16:35:12
Postat av: alec

usch för att må så :S inte kul.. kanske du ska ta vetekudde`?

2008-08-27 @ 16:51:09
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0