Mitt nya jag.

Jag blir så jävla trött. Det är likadant varje år. På våren skriver tidningarna om hur vi kan banta bort 10 kilo till semestern och nu på hösten skrivs det alltid en jävla massa om hur vi ska strukturera upp våra liv och bli våra nya jag. Fantastiskt! Mest underbart tycker jag att det är med alla såna här fina helsidesuppslag om de skönhetsprodukter man inte kan vara utan i höst. Varje gång jag läser dem inser jag vilken idiot och vilken otroligt dålig kvinna jag är. Hur står min pojkvän ut med mig tänker jag?? Jag som varken har Elizabeth Ardens eight hour cream i handväskan eller nån jävla moisturisiong jävla sprayflaska som "färschar upp en efter en dag på kontoret." Bah. Bah. Bah! Existerar ni kvinnor som går omkring med ett helt jävla skönhetskit i väskan? Eller är det bara jag som på sin höjd har arméns hudsalva i väskan. Shit, jag måste skärpa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0