Längtar...

Jag längtar så fruktansvärt mycket efter att bilda min egen familj. Det är det enda jag har gått och tänkt på idag. Att när jag (läs vi) bildar familj ska jag göra så här och så här och så här. Som ensambarn tycker jag att det är fantasktiskt med stora familjer. Det är liv och rörelse, inte tyst som hos oss. Som jag längtar. Jag önskar mig en massa ungar, aldrig mer ett tyst hus! Den här julen är en katastrof på många plan. Jag är borta från mina favoriter; sambon och hunden. Så jävla tråkigt, saknar dem så det gör ont. Idag var vi på sjukhuset och hälsade på en sjuk släkting som förmodligen inte kommer överleva julen. Sådana saker får en att fundera på vad julen egentligen handlar om. Jag skiter i presenterna och chokladaskarna. Jag vill bara ha en lugn och kärleksfull jul. Nästa år kanske? Nu ska jag sluta gnälla om julen och sova. So long!



Kommentarer
Postat av: Kattis

GOD JUL!!

Ta hand om er!

Kram

2008-12-24 @ 09:18:28
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hoppas du får en fin julafton. God jul!

2008-12-24 @ 09:23:50
URL: http://accessoaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0