Ditten och datten

Det här har varit en jävla skum dag. Åkte en vända till jobbet fastän jag faktiskt officiellt har semester men jag kan inte ritkigt släppa några saker ännu. Sedan mötte jag upp sambon på stan och sen vette fan vad som hände. Vi drog till en klädoutlet, sedan ett köpcenter och köpte en bikini till mig, sedan åkte vi och köpte ett minikylskåp som vi ska ha med oss i bilen och gula västar (!) som det tydligen är lag på att ha med sig i bilen i vissa länder....Jaha, sedan drog vi hem till sambons syrra och drack te och fick låna en bilbrandsläckare. Slutligen hamnade vi på burger king...behöver jag säga att vi är rätt trötta bägge två...?

Så nu ligger jag här i sängen med datorn på magen och är så trött att jag skelar och  funderar på mina håriga ben. Ni vet i början av ett förhållande så rakas det så in i helvete i början, man kan inte ha en dags stubb för det är ju typ katastof...nu har jag inte rakat benen på typ två veckor, har inte tänkt en tanke på det.....men så plöstligt när jag ligger här kommer jag att tänka på mina fjuniga ben...och sen börjar jag fundera på varför jag börjar fundera på mina fjuniga ben just nu och nu ska jag sluta innan jag goes nuts...

Världens vitaste och numera även fjuniga ben...men vem fan gives a shit?



Kommentarer
Postat av: Lupum

mina e värre mer hår och vitare..men jag e kille och jag bryr mig inte

2008-06-23 @ 22:09:15
URL: http://lupum.blogg.se/
Postat av: Malin

jag håller med dig precis! Ju längre in i ett förhållande man kommer, desto mindre bryr man sig om sån "struntsaker".



Gillar din blogg skarpt!



Sov gott :)

2008-06-24 @ 00:15:08
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/
Postat av: S

det där är INTE hårigt. För att se "hårig" ut måste man kunna se hårstråna vilket man definitiv inte kan på dig.. att du dessutom rakat och rakat och fortfarande bara får fjun GÖR MIG JÄVLIG IRRITERAD PÅ SIG. lyckost!

2008-06-24 @ 15:53:29
URL: http://bullshitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0