Bitterfitta

Idag får ni stå ut med att jag spyr galla över allt och alla, det tillhär den här typen av dag. (Det är då ni ska säga, bättre det än att du spyr upp maten...sjuk humor jag vet...)

Jag är trött på alla perfekta människor. Av den enkla anledningen att de får mig att känna mig dålig. Som en sämre människa. Jag har läst bloggar igen. Jag veeet, jag skulle ju inte. Jag har kollat på blont glansigt nyklippt hår, långa välmanikyrerade naglar. smala kroppar, solbrända kroppar.

Här sitter jag. Jag har konstant knullrufs. Inte på grund av att jag har sex hela tiden utan snarare för att jag inte orkar klippa mina risiga blonda toppar. Jag är röd och blek samtidigt. Visst har jag varit ute i solen men det är knappast Englaklass på den brännan liksom. Jag har avskavt nagellack på mina naglar. Whitetrashvarning. Jag känner mig degig för att jag inte orkat/hunnit träna ordentlig den senaste veckan.

Så varför. Kära vänner. Varför är det ingen som kan skriva om detta? Varför bara visa upp det perfekta hela jävla tiden? Jag skulle i alla fall må jävligt mycket bättre av att få se Englas knullrufs istället för hennes nyfriserade man. Kan någon tala om det för mig?


Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha...! Du gjordem min dag! Kram!

2008-05-16 @ 09:40:47
Postat av: Bullen

Underbart med lite bitterhet! Kände mig ensam ett tag där... raljera mera helt enkelt :P

2008-05-16 @ 09:48:40
URL: http://renassansmannen.blogg.se
Postat av: Marie

Hahaha!!
Kul inlägg!
Här har du ett motto som jag lever för:

Kloka kvinnors motto

Sluta oroa er för åderbråck, rynkor och andra jävligheter!!!

Låt oss leva efter mottot:
Livet ska INTE vara en resa ner mot graven med målsättningen att anlända
säkert i en attraktiv och välbevarad kropp, utan snarare en slaidning in
från sidan, med chokladkakan i ena handen och vinet i den andra, med en
kropp som blivit ordentligt använd, för att inte säga fullständigt utsliten,
samtidigt som man skriker "WOO HOOO vilken jävla åktur!!!"

................... .............. ../' /)...
................./´ /).........../¯ //...
..............,/¯// ......... /...//...
............./...//. ......./¯ //......
.........../´¯/'´ ¯/´¯ /.../ /......
........./'.../... ./... /.../ //......
........('(...´(... ....... ,../'. .')...
.........\.......... ..... ..\/..../....
..........''...\.... ..... . _.

·´......

............\....... ..... ..(.........

Trevlig helg!!

2008-05-16 @ 09:52:06
URL: http://mariegbg.blogg.se
Postat av: Anonym

Samtliga: kram på er!
marie: underbart!

2008-05-16 @ 09:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0