Dålig...

Det är bara att konstatera att jag är inte sådär tjejig som jag borde vara. Som nu. Jag borde dammsuga, diska och hålla på med allmänt plockande. Men gör jag det? Nej. Jag sitter i soffan med min älskling istället och njuter av de få stunder vi har tillsammans (inget skuldtrippande darling....) Jag får alltid så dåligt samvete av det där med städningen. De flesta av de tjejer jag känner plockar. Jämt. Jag plockar inte. Jag vet inte hur man gör. Det gör att det ligger saker överallt i vår lägenhet. Ibland önskar jag att jag var lite mer plockig. Att jag liksom gjorde det naturligt. Det brukar dock sluta med att jag blir obstinat och tänker jag ska fan inte plocka! Jag ska njuta av min tid och göra det som jag älskar, dvs. umgås med älsklingen, skriva, läsa och mysa. Så, nu har jag avreagerat mig lite och kan återgå till myset....


Kommentarer
Postat av: Ninak

Jag plockar alltid, kommer sig naturligt. Jag klarar inte av att det ligger grejjer på golvet i køket.. Dock slutar alltid med att allt hamnar i mitt sovrum och dær ja... stør det mig vilket leder till att ser det hemskt ut. Men vadå, allt kan inte vara perfekt rent :)

2008-05-26 @ 20:43:24
URL: http://shallange.blogg.no
Postat av: Anonym

jag är likadan!

2008-05-26 @ 22:59:17
Postat av: Anonym

du är inte dålig!

2008-05-26 @ 23:18:23
Postat av: rebecka

jag tror att det är typiskt tjejer att känna så

2008-05-26 @ 23:18:40
Postat av: eva

bra blogg!

2008-05-26 @ 23:19:09
URL: http://[email protected]
Postat av: Anna

jag har också plocksjukan :/

2008-05-26 @ 23:19:28
Postat av: Anonym

Det är så typiskt att det alltid är tjejen som ska få dåligt samvete över städningen :((

2008-05-26 @ 23:33:24
Postat av: katrin

Man kan väl få välja själv hur man har det hemma.

2008-05-26 @ 23:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0