Min bebis

Så här gott har min lilla älskling somnat i en hög med tidningar....

image507

Kommentarer
Postat av: luhluu

söt hund du har. Trodde bara de va jag som var puttenuttig nog att kalla min hund bebis. hahaa =) skön blogg du har förresten, kul med nån som bloggar om lite vettiga och roliga saker. E såå trött på alla ytliga människor utan åsikter som bloggar. nog för att jag älskar mode, men ibland går det för långt.. =)

2008-05-14 @ 23:32:47
URL: http://luhluu.blogg.se
Postat av: Storstadsbulimiker - Emma

luhluu:haha! han är verkligen ett substitut för en bebis! jag älskar att vara puttenuttig med honom för man får så mycket tillbaks... :)

2008-05-14 @ 23:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0