Min väska

Jag har funderat på en sak...Jag har läst en del bloggar genom åren, en del av dem har varit modebloggar. Det händer då och då att någon modebloggerska visar vad hon har i sin handvänska. Jag har alltid undrat varför. Jag får alltid sån ångest när jag läser de där "min handväska" inläggen. För de påminner mig om vilken dålig kvinna jag är. För min väska ser då fan inte ut som deras...inte ett läppstift i sikte, inte en enda liten burburryplånbok, inte ens ett pyttelitet läppglans från lancome...vad är det för fel på mig?

Så här ser iaf min väska ut, håll till godo!

Väska från Espirit
4(!) stycken gamla Metro
1 anteckningblock
1 kalender
postit lappar
en penna
ett vykort där det står "vill du gå ut med mig?"
en bankdosa
ett gammalt kexchokladpapper

Fan vad glamorös jag är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0