Silikonbrudarna del 2

Så! Då var det dags igen! Dags att slänga lite skit på den här debatten om silikon. Jag får ju säga att det är lite lustigt att både expressen och Aftonbladet har varsin "jag-har - tagit- ut-silikonet- tjej" på omslaget idag. Expressen har Elita Löfblad på omslaget och Aftonbladet Natasha Peyre. De ligger där i sjukhusbädden med bandagerade bröst och håller i sina 1,1 kilos silikoninlägg. Är det meningen att jag ska ha empati med dessa människor undrar jag? Jaha, ok så ni har valt att plocka ut silikonet? Nej, egentligen inte, de har bara bytt ut det med mindra silikoninlägg. Så vad är grejen? Ska jag tycka att fan vad bra tjejer! Bra kämpat att ni vågar plocka ut supertuttarna! Nej, jag gör inte det. Jag tycker bara att det är ploj alltihop. Vem fan bryr sig om Elita byter ut sina dd kupor till en c-kupa? Inte jag i alla fall. Det jag däremot bryr mig om är att de blir behandlade som att det är något nobelt de gör: Som att det är en dygd, en uppoffring att skrota inläggen. Hm...jovisst. De lär väl inte få lika många uppdrag i Slitz framöver...jävla uppoffring det där alltså. Så summan av kardemumman är att de får uppmärksamhet när de har stora bröst och de får uppmärksamhet när de tar ut inläggen. Så fantastiskt bra att man kan använda detta för att få ännu mer uppmärksamhet. Carolina Gynning gjorde samma sak. Smart. Först få uppmärksamhet som blåst bimbo i Big Brother och sedan för att få en mer "seriös" approach plockade hon ut inläggen när de hade gjort sitt. Fantastiskt!



Jag hittade den här bilden på Aftonbladet idag..jag tycker att det ser...groteskt ut...hur fan kan man stoppa in såna saker i sin kropp?


Kommentarer
Postat av: Ida

Håller med om allt. Uppmärksamhet på grund av silikonpattar - idiotisk värld.

2008-05-24 @ 18:06:42
Postat av: Lisa

Uppmärksamhet pengar kommer alltid att driva folk

2008-05-24 @ 21:11:19
URL: http://carolina-gynning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0