surfitta?

Jag och min sambo läste Katrin Schulmans inlägg förut om "Fet jävla kassörska".  Det handlar om att Katreeeen inte fick som hon ville och började bete sig som ett rövhål. Hon skulle betala med ett visa kort som hon inte hade en kod till och dessutom hade hon inte leg med sig. Kassörskan vägrade och Katreeen lackade ur totalt. Jag blev rätt upprör av vad hon skrev till en början speciellt av detta:


Så jag förklarade för den feta att jag inte har nån kod eftersom jag inte fått den än och att det eventuellt vore helt sjukt om jag skulle tvingas åka hem för att hämta mitt leg för 95 kronor. "Går inte". Jag tror att hon var så jävla dum i huvudet, dels för att hon var fet och för att hon då automatiskt blir sur på mig för att jag inte är det. Dels för att hon inte har fått balle på allt för länge så att hon blivit en jävla surfitta.

Min sambo tycker inte att man ska lägga energi på sådana människor som Katreen. Och han har helt rätt i det. Visst jag hade kunnat sitta här och spy hur mycket galla över den jävla idioten och sagt saker som att konstigt att man blir bitchig när ens näsa är större än ens pojkväns kuk men jag gör inte det. För hon är ett barn. Med jävligt dålig självkänsla. Patetiskt.


Kommentarer
Postat av: Malin Lj

Hur kan man seriöst skriva något liknande i en tidning? Och dessutom behålla jobbet!? sanslöst...

2008-05-21 @ 14:08:40
URL: http://malinlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0