bortjagad...

Hm, ibland undrar jag hur vissa människor är funtade. Jag rastade vovven i parken precis i en sån där hundrastgård där de kan springa fritt. Efter en liten stund kommer det två tjejer gående med två hundar, de cirkulerar lite runt rastplatsen och jag frågar dem om de vill komma in. Det vill de inte för den ena hunden gillar inte hanar. "Vi väntar tills du går" säger den ena. Och det gör de bokstavligt talat. De ställer sig utanför grinden och stirrar demonstrativt på mig. Jaha, ska jag ta min hund och gå bara för att er hund är aggressiv? Tydligen...Jag tog helt enkelt min hund och gick...trött och irriterad...hur svårt kan det vara att samsas om en jävla hundgård..?



Kommentarer
Postat av: Anonym

What, ja du-det låter onekligen svårt...

2008-11-16 @ 21:14:47
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0