dagens lista

Dagens

Humör: deprimerat och bittert som vanligt med undantag för otroligt mycket kärlek till hunden som just nu ligger i mitt knä
Gjort: fikat med en kompis på stan, fönstershoppat och inhandlat ett par gummistövlar för 99 kr, äntligen!
Planer: Jobba ett par timmar sedan långpromenad med hunden, kalkonmiddag med goda vänner ikväll.
Ser på: Datorn och hundens nos
Lyssnar på: P3's radiodokumentär om Tomas Qvick
Läser: DN på nätet
Dricker: Ramlösa Kactus
Äter: Snart kycklingsallad med quinoa
Bästa: Att det är lördag och att jag ska få äta middag med familj och sambo ikväll.
Sämsta: nattens mardrömmar som inte vill släppa taget
Barn: ja gärna! (ett helt fotbollslag, ner med brallorna baby!)
Väder: Det regnar och är väldigt, väldigt grått...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra, så brukar jag också shoppa! Kul med nya skor. Håller på att göra iordning mig inför kvällens utgång och det ska bli välbehövligt och trevligt.



Låter som mysigt med vovven, saknar det där. Ha det så bra på middagen. kramar

2008-11-15 @ 17:10:54
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0