Gröt

Idag har jag tagit tag i mina matvanor ordentligt och käkat gröt till frukost. Om jag inte äter en bra frukost går liksom allt åt helvete. Så från och med nu är det gröt som gäller vare sig jag vill eller inte. Min värsta fiende är hungerkänslor och lågt blodsocker så jag får kämpa som fan för att hålla nivåerna jämna...Inget lågt blodsocker=inget sockersug. Inget socker sug= inget godis. Fan vad enkelt det låter eller hur...

Jag och sambon skall åka till Stockholm på söndag och fan vad jag ser fram emot det! Jag är i ett stort behov av miljöombyte. Sitter här och skall jobbar men orkar knappt, är så jävla omotiverad! Det ska bli så skönt att få ta ett par dagar tillsammans med sambon och bara mysa, fika och strosa runt i Stockholm.



Hemmagjord belysning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0