Kalkon och gospel

Det blev en trevlig middag, det brukar bli det. Det var riktigt gott med helstekt kalkon, potatis, brysselkål, ungsbakade rödbetor. Och så trevligt sällskap såklart. Kvällen avslutades med ett spontant besök i en kyrka i närheten där en gospelkör hade konsert. Tårarna började såklart rinna på mig, jag gillar gospel ,men framförallt påminde hela konserten mig om en begravning som jag mest av allt vill glömma. Där spelades his eyes is on the sparrow, otroligt vacker..

Nu borde jag sova men jag kan inte. Jag tänker helt enkelt sitta här tills jag däckar.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon,lyckades du somna till slut? Lät oerhört vackert med gospel!När jag bodde i USA brukade jag och min vän Chanelle smita in i vissa kyrkor för att lyssna-mäktigt.



Må gott,kramar

2008-11-16 @ 10:28:18
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0