Stockholm

Hotellbytet blev lyckat! Vi bor numera på ett mysigt pensionat på södermalm med dubbelsäng och trägolv. Dagen har vi spenderat på Wasa-museet vilket var riktigt mysigt...vi har även hunnit med en fika i en italiensk delikatessbutik...sååå gott! Det ösregnar och blåser i stockholm men det skiter jag fullständigt i! Jag är så lycklig över att få spendera lite tid med sambon och få miljöombyte. Ikväll blir det middag på en cajunsestaurang. Jag säger bara pecan och kolapaj till efterrätt!

puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Author Unknown

Hoppas du har en bra dag :)

2008-11-10 @ 18:41:11
URL: http://unacquainted.blogspot.com/
Postat av: nea

låter underbart :)

2008-11-10 @ 19:28:18
Postat av: Anonym

Men vad mumsigt det där lät. Själv har jag ätit pappas älggryta och haft det gott. Härligt att bytet blev bra. Vad gör lite regn då man är kär? ;-)

2008-11-10 @ 21:40:39
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0