Äntligen hemma!

Jag är världens lyckligaste! Är hemma hos mina älsklingar igen, som jag har längtat! Det är ju helt sjukt att man bara behöver vara borta i tre-fyra dagar för att få tillräckligt mycket perspktiv att förstå att man har det bra. Nu är jag iaf hemma i vår lägenhet igen i vårs soffa och ska sova i vår säng...mys! Har varit på resande fot i sex timmar och hälften av den tiden har jag spenderat på ett tåg tillsammans med aspackade helsingborgare som sjöng fotbollsvisor och halsade öl...snark!

Puss och kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det behövs inte mycket för att man ska inse vad man har...Härligt, krya på dig nu och en trevlig söndag.

2008-10-19 @ 08:51:17
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0