Dagens lista


Humör:
Det är måndag morgon så det är väl sådär...eller ärligt talat, det pyser ur öronen...
Gjort: Promenerat runt pildammarna med hunden, kollat mailen och kokat kaffe.
Planer: Läsa ännu mer mail, skicka mail, svara på mail...(hata administration!) skicka faktura och blogga

Ser på: bloggar, hunden som ligger på mina fötter och smackar samt på ananasen som ligger på köksbordet.

Lyssnar på: Etta James I'd rather go blind, Nina Simone, Feeling good samt Amy Winehouse Rehab samt Lördagsintervjun på p1.
Läser: DN, bloggar och Sydsvenskan online.

Dricker: Kaffe!

Äter: idag blir det äggröra och bacon

Bästa: att sambon snart vaknar och gör mig sällskap
Sämsta: att det är måndag, att jag har en massa mail att svara på och att jag måste diska.
Barn: Inga än tyvärr, räknas hunden?
Väder: Sol!

Idag är jag lite spexig och har hittat på min egen utmaning!
De utmanade är The Devil Wears, Saphary, Livet utan mamma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Antagit utmaningen :-D Usch jag, måndag..

2008-10-06 @ 10:25:22
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0