Det är mycket nu...

Jag är dålig på att blogga när jag är stressad...det är så mycket som snurrar i huvudet just nu. Pheew! Telefonen har gått varm den senaste timmen, saker som ska planeras, fixa, gå ihop med all planering...pheeeew! Men vafan, jag ska inte klaga, jag gillar ju när det händer grejer, hellre det än när det är helt lugnt...

Så, med brist på annat att blogga om kommer här ett gäng bilder på min dag...

älsklingen...


godaste chokladrutorna..



först ösregn, sedan solsken..!



och! plenty med kaffe!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Samma här, jag suger rejält vad gällande bloggande då jag är stressad...Fina bilder :-D. Jadå, det gick bra. Ha en trevlig kväll.

2008-10-02 @ 21:44:50
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0