Det här är jag.

Snodde den här från The devil wears, kändes som en bra fredagsaktivitet...


Ålder: 26 år.
Vart bor du: Mitt i Malmö, 104 kvadrat.
Bor tillsammans med: Min sambo och the dog.
Husdjur: Vovven.
Färg på ditt hus: Tegelrött
Något jobb: Ja, ett fast och 2 egna företag.
När ska du sova ikväll: Det är ju fredag, sent..
Duschat idag: Ja
Kramat någon idag: Ja, min sambo och hunden.
Pussat någon idag: Ja sambon och hunden.
Vad har du ätit idag: Ingenting ännu, måste spring till Ica först!
Dagens kläder: Oversizekofta och leggins
Dagens smink: Mascara, foundation, bronzepuder, eyeliner, ögonskugga och läppglans..pheew!
Dagens sötnosar: Vännerna som säger det man behöver höra.
Dagens roligaste: Hunden som får mig att skratta när han travar som en häst...
Hur många har du kysst:  Eh...nä ingen aning..
Hur många har du haft sex med: Oh, det håller jag för mig själv...
Hur många har varit otrogna med dig: En. Aldrig mer.
Vem pratade du i telefon med senast: Min pappa.
Vem fick du senast sms ifrån: Min vän/kollega som kom med förslag till kvällens aktiviteter.

SENASTE

Personen du tänkte på:
Min sambo.
Gången du spydde: Två dagar sedan, av stress och ren förtvivlan.
Gången du grät: I morse av trötthet/stress/lycka/sorg...
Gången du var i Göteborg:
 Förra veckan!
Gången du var full:  Väldigt, väldigt längesedan...tror aldrig jag har varit riktigt full...
Gången du var hög: hm...väldigt längesedan.

ANTINGEN ELLER

Svart eller vitt:
 Svart
Hund eller katt: Hund
Tv-spel eller Dataspel: Vad är det?
Singel eller upptagen:  Vi firar guldbröllop nästa år...
Choklad eller lakrits: Choklad!
Höger eller vänsterhänt: Höger, kan dock skjuta med gevär både med höger och vänster..fråga inte varför jag vet detta..

VAD

Gör dig glad:
Tanken på barn, min sambo och tron på att livet kommer att bli, om inte fantaskiskt, bra nog.
Gör dig ledsen: Tanken på att förlora de jag älskar mest, på min bästa vän som är i himlen.
Vad vill du helst göra nu: Gå in i köket och upptäcka att någon har ghort frukost till mig.
Önskar du dig i födelsedagspresent: Ett par feta skinnstövlar och ett helt hjärta.
Tyckte du om dina betyg: Jag var grym så jag är nöjd.
Ångrar du i ditt liv: Att jag inte tog mig ur en destruktiv relation tidigare. Annars inget, jag är ju ett resultat av mina erfarenheter och misstag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0