Gomorron gomorron...

Uppe med tuppen! Eftersom vi hade glömt att ställa om klockan på vår telefon (som jag använder som väckarklocka) steg jag glatt (överdrift) upp kl 7 i morse och trodde att klockan var åtta, men vafan, bara bra att komma upp i tid. Har redan hunnit med en långpromenad i parken och att tvätta. Wooiiee! Effektivt och bra...Idag ska jag hämta 30 kg frukt och grönt hos grönsakshandlaren...tur att han har butiken typ 100 meter från oss..pheew! Det känns jävligt lyxigt att ha sådana affärer så nära..Utbudet är stort och det är typ halva priset jämfört med Ica..me likee...

puss så länge!


Dagens hund...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godförmiddag. Vilken lyx måste jag säga! Njut av promenade, är hemma idag och ska gå en riktig lång sväng. Kram

2008-10-29 @ 09:29:55
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Bullen&Kexet

Nae.. Ha de bra ;P

2008-10-29 @ 22:26:47
URL: http://fikasugna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0