Hemma-spa

Jag behöver restaureras. Jag är torr som jag vet inte vad och håret är risigt och jag känner mig allmänt grå och blek. Idag är det minirestaurering som gäller. Det vill säga skrubbning, inoljning och hårfärgning. Det känns som att det gör lika gott på insidan som på utsidan...Jag tillhör den kategorin människor som tycker att det är underbart när det regnar, för då slappnar jag av. Hade det varit solsken idag hade jag känt att jag måste gå ut på stan och flanera i solskenet. Men inte idag, idag funkar soffan hela dagen och jag tror att det är precis vad jag behöver, detoch böcker och hinkvis med te!

Invirad...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter riktigt härligt. Jag och min kompis bestämde igår att vi ska åka till www.sarohus.se och bli bortskämda från topp till tå. :-D

2008-10-05 @ 15:27:19
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0