Inköpslista

Nästa vecka (gah!) ska vi ha stort kalas för min sambo som fyller jämt. Det betyder att jag ska laga mat till typ hundra personer och nu är det dags att börja skriva inköpslista! Fan vad det är svårt att beräkna säger jag bara! Men men, det löser sig. Framförallt tänker jag inte hetsa upp mig över det så här på måndagsmorgonen som för ovanlighetens skull är en bra morgon! Har varit ute med en strålande glad hund i parken och snart kommer sambon hem så att vi kan käka frukost tillsammans. Woooiiieee!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig start :-) Då blir det till att ställa sig och laga mat till ett helt kompani, kul med kämpigt. Det är ju klart man ska fira en sådan händelse ;-).



Kortison och fanta-Mums :-D Må gott, kram

2008-10-20 @ 12:28:55
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0