Jävla idiot!

Det är inte ofta jag kallar folk för idioter men nu tycker jag fan att det är befogat. Jag kollade precis in storstadspojkens blogg och fick se ett inlägg där han skrev om en tjejs rumpa på tunnelbanan, han hade dessutom fotat den och drev med att den var stor. Jävla idiot säger jag bara. Skulle det vara roligt att göra narr av mulliga tjejers rumpor? Jag tycker det är vidrigt. Lägre än lägst. Jävla apa säger jag bara. (Ja, jag är arg...) Sen när är bloggar ett forum för allmän förnedring?




Kommentarer
Postat av: Jennyh

men shit .smaklöst.. finns folk till allt

2008-10-04 @ 18:35:53
URL: http://jeennyh.blogg.se/
Postat av: Naa

Tråkigt att så stora bloggare inte har mer vett. Men Blondinbella skapade sveriges största blogg genom att provocera, vad tror du killen gör? Allt handla rom pengar, och känslor ska tryckas bort. Fy för sånna som honom!

2008-10-04 @ 18:52:19
URL: http://saphary.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Hittade din kommentar hos Blondinbella, och sen såg jag även genom detta inlägget att du hade kommenterat hos hennes "underbara pojkvän Niiiiils". Och jag håller med dig till tusen, jag förstår inte hur man kan hålla på så. Både Bella och Nils hade tagit smygfoto, och jag menar, tänk om dem läser bloggen? Till vilken nytta har dem tagit de fotona? Nej, sån jävla mobbning och, det var sista gången jag gick in på deras bloggar. FÖR genom att göra det stödjer man även nätmobbning och djutplågning, i stort sett. Så otroligt sjukt. Fy fan vad jag AVSKYR demm två, dem får mig att vilja framkalla våld mot dem. URK, det var sista gången jag besökte hennes sida. Och jag hoppas även att du och resten av er läsare slutar ge henne mer publicitet genom att besöka bellas och nils blogg!



:)

2008-10-04 @ 19:55:34
Postat av: Linda

Håller helt och hållet med dig!

2008-10-05 @ 21:48:00
URL: http://itsmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0