Nätkompisar?

Jag satt och tänkte på det där med nätkontakter idag. Ni vet sådana människor som man är bekant med på nätet eller vars liv man följer via deras bloggar. Det är rätt lustigt egentligen att, iaf jag, inte känner dem, vet deras namn eller vet hur de ser ut men ändå känner jag med dem när de är glada och ledsna och saknar dem när de inte finns där. Om någon av mina "nätkontakter" (nu kommer min sambo tro att jag har 13 hemliga älskare på nätet haha) inte skulle blogga under en dag tänker jag faktistk, undra om det har hänt något osv. Det som är lite sorgligt är att jag aldrig kommer att få träffa de här människorna. Eller så är det helt normalt...vi har olika bekantskaper i olika forum. Jag tycker iaf om att ha er i mitt liv...!

Har ni träffat nån av de människor ni "träffat" på nätet?

Fick ett akut nöt-sug när jag gick hem, visste ni att det finns cashewnötter med pizzasmak??



Kommentarer
Postat av: Igelkotten

Jag har hittat ett helt nätverk med kompisar från nätet, vi träffas med jämna mellanrum och äter middag ihop. Mycket trevligt.

2008-10-20 @ 22:54:39
URL: http://igelkotten.wordpress.com
Postat av: Anna

Jag har träffat massor med kompisar via nätet. Sådana som gillar samma band som jag som gör att man träffat på varandra på festivaler runt om i landet. De killarna jag har haft sex med (både i förhållande & KK) är sådana som jag först träffat på olika communities på internet...

Haha, fan vad sjuk jag låter nu då. Men att vara som alla andra har aldrig varit något för mig haha

2008-10-20 @ 23:26:35
URL: http://filmtvmusikautografer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej, inte vad jag skulle kategorisera som okända och sedan träffat. Dock skulle jag inte ha något emot det, jag är inte främmande för det. Men det har aldrig blivit av.



Jag anser att Internet är ett ypperligt ställe att hålla kontakten samt skaffa nya kontakter och ja, jag håller med. De man brukar läsa och kommentera betyder ju något speciellt så det är klart att man undrar om uppdateringar uteblir :-D Kram

2008-10-21 @ 19:14:16
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Erika

cashewnötter med pizzasmak? är det gott?

2008-10-24 @ 19:07:32
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0