Om man ändå vore man

Jag är inne i en period där jag svajar mellan att ha klänning och höga klackar eller herrkläder.Dvs, ultrakvinnligt eller ultramanligt.  Fan vad det är skönt med herrkläder, förbannat skönt. Så skönt att jag ibland önskar att jag var man och kunde gå omkring i det jämt och ständigt. Ett tag var jag insnöad på gubbyxor, nu är det herrskjortor som gäller...tre storlekar för stora...När jag var i tonåren hade jag alltid kläder som var två storlekar för stora men det var för att jag trodde att jag var tjock nu tycker jag bara att det är bekvämt...tänk om man kunde få gå så här till jobbet...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, vilken befrielse det vore att kunna gå relaxad. Idag har jag snorar runt i mysdress och slapparjeans. Härligt ibland.

2008-10-04 @ 23:17:46
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Melvin

blanda båda och kör typ på skitstor skjorta, tights och klackskor?

2008-10-04 @ 23:29:48
URL: http://betonme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0