Vad fan ska jag ha på mig?

Oroa er inte, det här har inte förvandlats till en modeblogg! Men jag kom faktiskt att tänka på det där idag när jag stod och skalade potatis att jag knappt har lagt en tanke på mig själv och vad jag ska ha på mig imorgon. Tur att man har planerat långt i förväg säger jag bara. Men jag fattas ändå en massa saker känns det som. Eller så känns det så för att jag inte lagt ner en tanke på vad jag ska ha på mig. Jag har en känsla av att jag kommer se helt halvdan ut för att jag är så jävla trött..Vem fan orkar fixa håret när man lagat mat i tre dygn??.Nåväl, det löser sig, bara jag hinner köpa ett par svarta strumpbyxor imorgon. Pheew, ibland önskar jag att jag var man, fan vad det hade varit skönt med kostym och rakad skalle!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sant,så sant. Dra på sig ett bar fillingar, skjorta, byxor och klart. Du kommer säkert vara jättefin imorgon!!

2008-10-30 @ 23:11:09
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0