Varför fiser män på morgonen?

Efter att noga ha studerat män och deras vanor i 26 år fundrar jag idag på hur det kommer sig att alla män jag känner fiser medan de kissar på morgonen. Nu menar jag inte småfisar utan nu pratar vi brakare! MInst fem sekunder skall de vara... Samtidigt hör man ofta ett nöjt aaaahhhhh....Är detta något biologiskt? Är det något de måste göra för att vakna? Mår de bra av det? Jag har nämligen aldrig hört en tjej ha dessa morgonvanor så nu undrar jag...

Det var dagens fundering. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Author Unknown

Älskar dina inlägg!! :D

2008-10-27 @ 18:48:45
URL: http://unacquainted.blogspot.com/
Postat av: Anna

Hahaha! Sådär gör min pojkvän också. :D

Vi tjejer kanske också ska börja braka på toaletten?

2008-10-29 @ 13:32:54
Postat av: malin

haha de har du fan rätt i när man tänker efter, de kanske har nått hormon som gör att de måste fisa på morronen?:P

2008-10-29 @ 14:55:57
URL: http://pappasflickamalinw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0