Bonus

Jag funderar på det där med förhållanden och de dörrar som öppnas när man träder in i ett nytt. För det är ju inte bara en ny människa man får i och med att man inleder ett nytt förhållande, men får en del andra människor på köpet, bonusmännskor. Jag snackar om barn, föräldrar, vänner, syskon, ja allt. Det är inte så lätt det där alla gånger och jag funderar på hur man gör för att klara av allas behov och önskemål. Tyvärr är det ju så att bara för att man tycker om människan man delar livet med innebär det inte att man per automatik tycker om bonusmänniskorna. Ibland känns det som att det där med att vara två i ett förhållande är något som inte längre existerar, i så fall är man tillsammans med en människa utan förflutet. Så hur gör man då för att klara av allt detta? Jag vet inte. Den som har ett finfint recept på detta får gärna maila mig...

Btw, jag säljer mina acne, stl 28/32, någon som är intresserad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0