Emma vs Stina-Lee

Fan vad trött jag bli. Stina-Lee tycker synd om sig själv för att hon får negativa kommentarer på sin blogg. Enligt henne verkar det även vara mer slitsamt att logga in på bloggen varje dag än vad det är att gå till jobbet.

Dock kan jag säga att det är mycket mer slitsamt, psykiskt framför allt, att driva en av sveriges mest lästa bloggar än att ha ett vanligt jobb som man kan gå till och helt släppa vid dagens slut. Men som sagt, det är svårt för er som aldrig suttit i samma sits att förstå.

Jag kommenterar: Postat av: Bitterfitta

Alltså jag vet inte..jag tycker att det är lite nedvärderande till alla som sliter häcken av sig att säga att det är psykiskt påfrestande med blogge, shit, du tjänar pengar på att skriva om ditt liv, din dag, din hund, hur mycket cola du dricker...allvar stina, ta det inte på så stort allvar! Njut för helvete...



Stina svarar:
det är sånna som du som aldrig fattar hur det faktiskt är.. man får betala ett jäkligt högt pris för de där pengarna man tjänar kan jag säga och enligt mig är det verkligen inte värt de! Jag fortsätter för att jag fortfarande ser det som ett stort intresse..


Postat av: Bitterfitta

Alltså allvar! Jag kan förstå att det är jobbigt att blogga 24/7 men jämför det inte med ett vanligt jobb är du snäll, folk sliter röven av sig för att de skall få sin ekonomi att gå ihop och så menar du att det du gör är mer påfrestande? Allvar?


Alltså hjälp mig här! Det kan inte vara så att det är mer psykiskt påfrestande att blogga sig till sitt levebröd än att jobba åtta timmar per dag? Allvar? Vilken verklighet lever vi i egentligen? Som vi säger i Malmö, kom i luckan för fan!


Kommentarer
Postat av: queenpeach

jag är helt med på din linje. Det kanske är jobbigt att öppna upp om sitt liv men man välje ju själv, Stinas blogg är inte personlig enlig mig.. hon skriver ju mest om shampoo, smink och vilken mat hon äter och kan inte mätas med att jobba 8 timmar per dag!

2008-09-16 @ 08:17:22
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha. Vissa tåler mer än andra, Stina kanske inte är en av dem.. Gillar din blogg!

2008-09-16 @ 18:18:38
URL: http://exclude.blogg.se/
Postat av: Petra

haha.. herregud! sitta vid datorn och lägga ut tusen bilder på sig själv och få betalt.. är det jobbigt? :P

2008-09-17 @ 20:17:20
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: Svala

Jag håller fullständigt med dig. Man får väl skylla sig själv att man gjort sin blogg till ett måste. Den enda som ställer kraven på att man ska uppdatera är ju egentligen bara man själv. Iallafall så skriver jag bara när jag känner för det, men Stina och Blondinbella verkar ju göra det av andra anledningar...

2008-09-17 @ 22:53:34
URL: http://almapower.blogspot.com
Postat av: Mia Chaos

Jag undrar om hon ens har haft ett vanligt jobb.

2008-09-19 @ 16:01:43
URL: http://myplaceincyberspace.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0