Göra annorlunda.

Jaha. Så gick sambon till jobbet och jag fick som vanligt en jävla melankoli. Ska jag gå och lägga mig nu tänker jag? Finns det inget jag kan göra? Jo, jag kan titta på en film men jag har ingen lust. Så, ja, jag kommer nog fan gå och lägga mig i ren protest mot mig själv. Krypa ner i sängen och lyssna på mina älskade radiointervjuer...nörd, tråkiga nörd. Jag är så nördig att jag har gått hela dagen och längtat efter att dn med söndagsbilagan ska dimpa ner i brevlådan. Då mina vänner, då är man nörd. Så det så....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah då är jag också nörd, big time. Läser både DN, SVD och GP varje dag. Älskar det.



Tycker också om din blogg samt att du verkar vara en ytterst trevlig person! :-D Ha en riktigt bra söndag, nu ska jag gå och ta ett långbad.

2008-09-21 @ 12:07:03
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0