Muffins och kärlek

Jag har haft lite svårt att varva ner idag, men efter ett par timmar i soffan med en sussande hund vid fötterna känns det bättre. Han har en sån otroligt lugnande effekt på mig. Jag ser fram emot morgondagen, då är det full fart med det egna företaget igen! Det finns få saker som är så roligt som att jobba för något man brinner för, och dessutom att få jobba för sig själv är fantastiskt. Idag när jag som sambon satt och planerade för framtiden kläckte han ur sig att han är stolt över mig. Vet ni vad, det värmde...!

Pyss och kram på er...

hembakade muffins...




och en väldigt bortskämd hund...


Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

ENBART DET bästa till hunden ;)

nybakat tackar väl ingen nej till ?

2008-09-14 @ 13:09:23
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0