Ny dag, nya tag!

Visst låter det hurtigt men det är nog ett nödvändigt ont. Jag tvingar mig själv att göra saker fastän jag bara vill dega ihop i soffan. Så, idag har jag varit ute på en långpromenad med hunden och nu är det dags för storstädning. Ska ut på Möllan och handla frukt och grönt också tänkte jag. VI behöver komma i ordning här hemma, om det är för rörigt mår vi piss men vafan man ska hinna hålla i ordning också...moment 22...

Och! Jag ska baka! Yummiemuffins och chokladrutor. Återkommer senare med det!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Filibabba

åh vad gott det lät! =) vill oxå baka:)

2008-09-27 @ 11:15:49
URL: http://filibabba.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lät ju fruktansvärt gott. Själv har jag just tryckt i mig äggmackor i mass. Nåväl, mässan var riktigt bra.



I år hade de satsat på engelskspråkiga böcker som var snyggt inbundna. Annars har det mest funnits sladdriga pocketupplagor.



Mycket fokus på barnlitteratur samt ljudböcker. Köpte för 100 kronor styck, vilket var rejält mässpris.



Sedan fanns det mycket suspekt också. Alla dessa indipendetförlag samt montrar som man inte riktigt förstår vad de har där att göra. Och inte att förakta, jag klappade Universeums majssnok som låg i en monter. Blev allt lite stolt över mig själv :-D



Men jag shoppade böcker för 700 riksdaler som bara ligger här och väntar på att bli lästa!



Kram, kram

2008-09-27 @ 14:08:52
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0