Passa på att vila

Jag pratade precis med min mentor. Jag är så glad att jag har honom för han är så gammal och klok. Han sa att man ska passa på att vila när man får en sån trevlig nyhet som jag fick idag. Din kropp orkar inte så mycket mer berg och dalbana menade han på så passa på att vila. Han har helt rätt i det. Idag är jag hög på glädje och det är en underbar känsla. Under de senaste tre månaderna har människorna på mitt jobb försökt trycka ner mig och föklara för mig att jag inte duker, därför känns det väldigt skönt när man får höra att man är uppskattad och behövd...Så idag jobbar jag men jag ska också passa på att vila både själsligt och fysiskt. Jag behöver det så jävla mycket. 



 

Kommentarer
Postat av: Alien

Shaa, vi diggar din blogg, hoppqas du diggar vår ;)



glid i frid!

2008-09-18 @ 19:16:23
URL: http://brunstig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0