Personangrepp

Det är väl knappast någon som har missat att Blondinbella gick till personangrepp mot Hertignnnan af Uppsala igår. Jag tyckte det var patetiskt. Vi bör nog tänka oss för extra noga när vi befinner oss i bloggosfären, ibland känns det som att det är en liten värld i sig och att man blir någon annan än den man faktiskt är. Skulle Bella ha kallat någon för mytoman i den "verkliga" världen? Nej, antagligeni inte. Där blir spelreglerna annorlunda. För mig är vi människor vare sig vi bloggar eller inte och jag skulle inte hoppa på någon för vad den är, därmot hoppar jag ibland på (nej, jag debatterar med) människor när de skriver något jävligt dumt. Det tycker jag är en jävla skillnad. Och det är liksom en av anledningarna till att jag bloggar överhuvudtaget, möjligheten att debattera och diskutera.Vi måste få ifrågasätta och kritisera på ett konstruktivt sätt men lägg för fan ner de där jävla tonårsfasonerna och bete er som folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0