Sex

Det här är ett ganska personligt inlägg så om ni inte pallar med det, sluta läs här!
Jag skrev om det där med lackstövlar för ett tag sedan och mitt samtal med en nära vän om just detta. Under samma samtal pratade vi om det där med analsex och sen när kvinnors anal är en förlängning av vår vagina. Vi pratade just om det där att vi förväntar oss att män frågar innan de närmar sig det området men att det faktiskt händer att de inte gör det. Min vän fick en sådan där märklig min och efter ett par sekunder sa hon " jag har haft en som inte frågade - men han var åttiotalist." Med tanke på att jag haft flera som inte frågat och som inte var åttiontalister konstaterade vi ganska snabbt att det inte handlade om en generationsfråga.

Vi vet alla hur livrädda män är för anal peneterering, låt oss vara raka och ärliga med det. Jag slår vad om att om en man drömmer mardrömmar så handlar det antagligen ofta om rädslan för att tappa tvålen i duschen...Lite intressant med tanke på att deras g-punkt sitter just där...ironi på hög nivå! För det där med att penetrera en man analat är ju inte alls samma sak som att penetrera en kvinna analt eller hur. Tänk er själva. Första gången ni ska ha sex och ni tjejer bestämmer er för att ja ni vet. Nej! Det finns inte! Eller hur...

Jag vet inte riktigt varför jag skriver det här inlägget. Kanske för att det retar mig att gränsen för vad vi kvinnor gör för att tillfredsställa hela tiden flyttas längre och längre från vad vi själva tycker är ok. Bli inte allför upprörda är ni snälla över det kontroversiella och kanske även provocerande ämnet. Jag är inte ute efter att provocera. Bara efter att förstå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, män är ju livrädda för allt vad anal och bakdel heter. Tycker som du att det är förbannat ironiskt att deras g-punkt sitter där..



Tror inte heller att det är en generationsfråga och ja,har också varit med och sådana som inte frågar. Man förväntas att tycka det är helt ok och inte har emot att testa.



Tror att det de fakto kommer från lite p-rulleinspiration. Alla tjejer där är villiga, ifrågasätter inte och stönar högt för minsta litet pill! Då ska varje gemene kvinna också tycka om de sakerna.



Det skapar press, dåligt omdöme och framförallt, precis som du skriver. Många gör sådant de inte tycker är ok!

2008-09-28 @ 09:50:07
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det är nog så tyvärr. Män tror att kvinnor är lika töjbara, kåta och tacksamma på film, men så är det ju inte i verkligheten.

2008-09-28 @ 17:35:42
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0