Sköna söndag

Jag gillar söndagar. När det inte är ångestladdade då. Men det här känns som en bra söndag. Jag har precis suttit och läst DN's söndagsbilaga, jag älskar att det är så härligt jävla tjock och varar halva dagen. (Ja, jag har blivit medelklass, medelålders kulturtant...) Tänkte använda den här dagen till att komma ikapp det jag inte hann med i veckan. Tänkte faktiskt jobba lite också. Bara för att det inte ska korva sig senare i veckan. (Vuxet eller hur!) Men först ska jag hinna med en söndagspromenad och kika lite avundsjukt på alla nyförälskade par som går hand i hand och pussas på stan.

Min söndag i bilder.

DN


Kaffe såklart


resterna från lördagen...varför är de alltid godare på söndagen?



äpplepaj...


och min ständige följeslagare...


Kommentarer
Postat av: KRYCKAN

Söndagar är bästa dagen :) (om man inte varit ute på lördagen vill säga)

2008-09-14 @ 12:53:18
URL: http://kryckan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0