Studsboll

Tänk så roligt man kan ha med en studsboll. Jag sitter här och tittar på hunden som leker hela havet stormar i lägenheten med en studsboll..han verkar tycka att det är fantasiskt kul...Anyway. Jag sitter här och väntar på att SATC ska börja och lyssnar på soul, soul och soul. Är sugen på att gå på en riktigt bra konsert snart, när Angie Stone var i Malmö senast hade jag inte råd att gå, är fortfarande förbannad på det...

Det händer roliga saker i livet och det är positivt! Wooiiiee! Jag tar en dag i taget och tänker inte måla fan på väggen som jag brukar. Det blir bra, det blir bra, det blir bra, intalar jag mig själv, lite som Stig -Helmer, jag kan flyga, jag är inte rädd...

pyss och kram på er.

Kommentarer
Postat av: Christine



Vi svenskar är så himla negativa, vi vågar inte hoppas, vänta på, önska saker - det är som att be om motsatt effekt.

Samtidigt som alla studier visar på att framgångsrika människor saknar den där rädslan, istället kör de på mantran, de är övertygade om att you will, if you believe.

Läst "The secret"?

Ehm, skulle komma fram till att jag tror stenhårt på dina matran, man får liksom slå in orden om man inte vågar lita på dem från början. Tillslut sitter de.

Suck, är överdoserad på Oprah.

Kram

2008-09-02 @ 10:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0